آخرین مطالب آموزشی

ثبت برند در تهران ، پروسه انجام ، هزینه و مدارک مورد نیاز

ثبت برند در تهران ثبت برند در تهران با توجه به اهمیت بالای موضوع  و مراحل درست آن ، در این نوشته شما را کاملا با مدارک مورد نیاز، زمان، هزینه و پروسه ثبت برند در تهران آشنا کرده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.   ثبت برند در تهران یکی از روش‌هایی می […]

پلمپ دفاتر تجاری چیست؟، روش های اخذ دفاتر، مدارک و هزینه مورد نیاز

دیدگاه 2020/02/10 مدیریت

پلمپ دفاتر تجاری

 

هر شخصی که فعالیت تجاری انجام میدهد اعم از حقیقی یا حقوقی که منجر به مالیات می شود، می بایست فعالیت های خود را در یک مکانی که مورد تایید واحد مربوطه می باشد ثبت کند، برای اینکار قانون دفاتر تجاری جهت ارائه و ثبت اسناد معرفی شده اند.

 

اگر میخواهید درخواست اخذ دفاتر تجاری دهید، حتما احتیاج به مشاوره دقیق و با حوصله بسیاری در این زمینه دارید.
می توانید پس از مطالعه این مطلب با کارشناسان ثبت آرون تماس برقرار کرده و از مشاوره های اصولی و کافی و رایگان ثبت آرون بهره مند شوید:

 

09218752514 📱

 

 

شرکت ها موظف هستند فعالیت های روزمره خود، فاکتور، هزینه های خود در در این دفاتر ثبت کنند.همچنین سامانه اداره ثبت شرکت ها این امکان را قرار داده است هر اشخاص بتوانند دفاتر برای سال جاری و آتی را همزمان درخواست دهند.

 

علت اخذ دفاتر تجاری

 

اشخاص حقیقی یا حقوقی موظف هستند فعالیت های روزمره خود، فاکتور، هزینه های خود در در این دفاتر ثبت کنند.همچنین سامانه اداره ثبت شرکت ها این امکان را قرار داده است هر یک از اشخاص بتوانند دفاتر برای سال جاری و آتی را همزمان درخواست دهند.

 

انواع دفاتر تجاری

 

1- دفتر روزنامه

 

2- دفتر کل

 

3- دفتر کپیه

 

4- دفتر دارایی

 

مدارک مورد نیاز برای پلمپ دفاتر

 

۱. آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت.

 

2. مدارک هویتی مدیرعامل ( متقاضی ) ( کارت ملی + شناسنامه ).

 

پروسه اخذ دفاتر تجاری

 

درخواست خود را در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت می کنیم.
درخواست می تواند هم برای سال جاری و هم سال آتی باشد.
پس از ثبت درخواست اظهارنامه درخواست و رسید پذیرش دریافت می شود.
مدارک دریافتی به مهر و امضا شخص متقاضی خواهد رسید.
مدارک دریافتی که امضا و مهر شد باید برای اداره ثبت شرکتها پست شود.
معمولا پس از گذشت 7تا 10 روز کاری دفاتر به مکان شرکت ارسال خواهد شد.

 

نکات مهم درباره پلمپ دفاتر تجاری

 

۱ دفاتر از زمانی که در سامانه درخواست پذیرش نهایی شوند به بعد امکان ثبت رویدادهارا دارند و قبل از آن بلا استفاده هستند ( چه مسئولیت محدود، چه سهامی خاص چه موسسات و اشخاص حقیقی ).

 

2 برای اخذ دفاتر میتوان هم برای سال جاری و هم برای سال آتی را یکجا دریافت کرد.

 

 

هزینه اخذ دفاتر تجاری چقدر است؟

 

برای اولین بار در میان تمامی گروه های ثبتی، ثبت آرون کلیه پروسه فعالیت های ثبتی شرکت از جمله اخذ دفاتر تجاری را با کمترین هزینه انجام می دهد، هزینه پلمپ دفاتر تجاری 130/000 تومان می باشد.

 

نحوه پرداخت هزینه دفاتر تجاری چگونه است؟ 

 

در ابتدا هیچ مبلغی دریافت نمی شود.
پس از ثبت درخواست و ارسال مدارک از سامانه تمام هزینه دریافت می شود.

 

* این شرایط و نحوه پرداخت گام بسیار مهمی است تا اعتماد و شرایط دورکاری و به صورت سامانه ای انجام بگیرد.

 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
 
09218752514 📱

📝 ثبت آرون، بهترین و کم هزینه ترین گروه ثبتی ایران

 

 

 

 

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت ها و برند ها در ثبت آرون

مفتخر هستیم که ما را برای همکاری انتخاب کرده اید.
>