آخرین مطالب آموزشی

ثبت برند در تهران ، پروسه انجام ، هزینه و مدارک مورد نیاز

ثبت برند در تهران ثبت برند در تهران با توجه به اهمیت بالای موضوع  و مراحل درست آن ، در این نوشته شما را کاملا با مدارک مورد نیاز، زمان، هزینه و پروسه ثبت برند در تهران آشنا کرده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.   ثبت برند در تهران یکی از روش‌هایی می […]

ثبت برند در تهران ، پروسه انجام ، هزینه و مدارک مورد نیاز

دیدگاه مدیریت

ثبت برند در تهران

ثبت برند در تهران با توجه به اهمیت بالای موضوع  و مراحل درست آن ، در این نوشته شما را کاملا با مدارک مورد نیاز، زمان، هزینه و پروسه ثبت برند در تهران آشنا کرده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

 

ثبت برند در تهران یکی از روش‌هایی می باشد که اشخاصی که دارای فعالیت های تولیدی و خدماتی و … در استان تهران  و شهرستان های آن هستند به حفظ علامت تجاری خود دست پیدا می کنند.

 

برند و علائم تجاری که در اصل یکی از مهمترین ثروت های هر فعالیت و کاری به شمار می‌رود، اگر ثبت نشود،  به راحتی میتواند مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

 

جهت ثبت برند در تهران می توانید پس از مطالعه این مطلب با کارشناسان ثبت آرون تماس برقرار کرده و از مشاوره های اصولی و کافی و رایگان ثبت آرون بهره مند شوید:

 

 

28422723- 021 📱

 

 

ثبت برند در تهران

 

ثبت برند در تهران چیست ؟

 

ثبت برند به معنای شخصی سازی اسم، لوگو، نام و علامت تجاری جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از آن جهت هر گونه فعالیت غیر از فعالیت مالک آن عنوان می باشد.

 

ثبت برند می تواند ثبت یک اسم باشد، یا ثبت یک تصویر یا شکل باشد و نیز می تواند اسم و شکل را در یک قالب داشته باشد و هر دو را تحت یک برند ثبت کند.

 

یک برند خوب برندی می باشد که علاوه بر طبقات کاملی که در مالکیت خود

در بردارد، بتواند به خوبی در جامعه با نحوه عملکرد صحیح و درست مالک آن را

به گوش مردم برسد و برند معتبری باشد.

 

پروسه کامل ثبت برند در تهران

 

1- درگام نخست قبل از جمع آوری مدارک در جهت گرفتن استعلام برند به سایت مالکیت معنوی می رویم.

 

2- در گام دوم پس از گرفتن استعلام برند با نتایجی که مواجه می شویم به نسبت با آن برخورد می کنیم:

 

الف) مشابهت داشت : به هیچ وجه نمیتوان آن اسم را ثبت کرد.

 

ب) مشابهت نداشت : حال با جمع آوری مدارک میتوانیم اقدام به ثبت اظهارنامه ثبت برند نماییم.

 

3- در گام سوم در صورت نداشتن مشابهت اقدام به ثبت اولیه در سامانه میکنیم، پس از ثبت نام اولیه در سامانه از فایل اقرارنامه می بایست پرینت گرفته شود.

 

* نکته: جهت دادن گواهی امضا ( حقیقی ) صاحب برند، ( حقوقی ) یکی از اشخاص صاحب امضا باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه کند.

 

4- پس از دادن گواهی امضا می بایست مجدد به سایت مالکیت مراجعه کرد، طبق شناسه یکتا و رمز تصدیق درج شده در آن باید حساب کاربری صورت گیرد.

 

5- پس از تایید حساب کاربری می توان اقدام به ثبت اظهارنامه ثبت علامت تجاری کرد.

 

6- پس از ثبت نهایی اظهارنامه، درخواست در کارتابل کارشناسان جهت بررسی قرار می گیرد.

 

* نکته: این کارشناسان عبارتند از : کارشناس اولیه، کارشناس مسئول و رئیس اداره ثبت.

 

در هنگام بررسی درخواست ثبت اظهارنامه علامت تجاری با 3 تصمیم مواجه می شویم:

 

الف) ابلاغیه رد :طبق این ابلاغیه اسم درخواستی شما با تجوه به توضیحاتی که کارشناس به شما خواهد داد رد شده و امکان ثبت را ندارد و باید دنبال اسم جدیدی بگردید.

 

ب) ابلاغیه رفع نقص : طبق این ابلاغیه اظهارنامه درخواستی شما داری نواقصی می باشد که طبق توضیحات کارشناس میتوانید اقدام برطرف کردن این نواقص کنید.

 

پ) ابلاغیه پذیرش : طبق این ابلاغیه اظهارنامه شما مراحل کارشناسی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و تایید شده یا به اصطلاح آگهی نوبت اول شده است.

 

7- در این مرحله صاحب علامت تجاری یا شخص امضاء در شرکت حضورا جهت تشکیل پرونده فیزیکی به اداره ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کرده و اقدام به تشکیل پرونده فیزیکی می نماید.

 

* نکته مهم: طبق مصوبه جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا تشکیل پرونده فیزیکی

15 روز پس از پرداخت روزنامه رسمی نوبت دوم و هنگام دریافت سند علامت تجاری خواهد بود. 

 

8- پس از تشکیل پرونده فیزیکی می بایست روزنامه رسمی نوبت اول پرداخت شود.

 

9- پس از 30 روز از زمان چاپ روزنامه رسمی نوبت اول حق الثبت علامت تجاری بایست پرداخت شود.

 

* نکته: در این زمان پس از پرداخت حق الثبت علامت ثبت شده در قسمت

استعلامات سامانه قایل مشاهده می باشد.

 

10- دو تا سه روز پس از پرداخت حق الثبت برند روزنامه رسمی نوبت دوم پرداخت می شود.

 

11- پس از چاپ روزنامه رسمی نوبت دوم سند علامت تجاری آماده چاپ و تحویل می شود،

صاحب علامت تجاری یا شخص صاحب امضا می توانند با در دست داشتن روزنامه رسمی ثبت علامت تجاری آن را تحویل گیرند.

 

* نکته: اشخاص حقیقی با وکالت به وکیل و اشخاص حقوقی با دادن وکالت کاری به شخصی یا وکالت به وکیل می توانند شخص دیگری را جهت تحویل سند علامت  10 ساله معرفی کنند.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در تهران ( حقیقی )

 

۱. مدارک هویتی صاحب یا صاحبان علامت تجاری ( کارت ملی + شناسنامه ).

 

۲. مجوزی که فعالیت شما را تایید کند.

 

۳. کارت بازرگانی یا کارت اتاق عضویت در جهت اسم لاتین برند.

 

۴. آدرس + کد پستی دقیق صاحب علامت تجاری.

 

5. شماره ثابت + شماره همراه صاحب علامت تجاری.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند در تهران ( حقوقی )

 

۱. آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت.

 

۲. آگهی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت.

 

۳. مدارک هویتی شخص صاحب امضاء در شرکت ( کارت ملی + شناسنامه ).

 

۴. آدرس + کد پستی دقیق شخص صاحب امضاء.

 

5. شماره ثابت + شماره همراه شخص صاحب امضاء.

 

6. مجوزی که فعالیت شما را تایید کند.

 

7. کارت بازرگانی یا کارت اتاق عضویت در جهت اسم لاتین برند.

 

ثبت برند در تهران چقدر زمان می برد؟

 

مدت زمان انجام کار حداکثر 3 ماه می باشد.

معمولا تا یک ماه اول تاییدیه یا رد اظهارنامه به دست کارشناسان.

از زمان تاییدیه تا 37 الی 43 روز چاپ روزنامه رسمی اول و پرداخت حق الثبت

از زمان پرداخت حق الثبت تا چاپ روزنامه رسمی دوم و دریافت سند برند 17 الی 24روز.

 

اعتبار ثبت برند در تهران چقدر می باشد؟

 

اعتبار علامت های ثبت شده یا به اصطلاح ثبت برند در شیراز از زمان ثبت اظهارنامه 10 سال و 6 ماه می باشد.

 

در صورتی که این مدت زمان به اتمام برسد و مالک اقدام به تمدید علامت خود نکند مالکیت از او سلب می شود.

 

پس بهتر است قبل از به اتمام رسیدن اقدام به تمدید برند خود نماییم.

 

هزینه ثبت برند در تهران چقدر است؟

 

برای اولین بار در میان تمامی گروه های ثبتی، ثبت آرون کلیه پروسه فعالیت های ثبتی از جمله ثبت برند در تهران را با  کمترین هزینه انجام می دهد، هزینه ثبت برند در تهران برای اشخاص حقیقی 000/ 1/000 تومان+ حق الثبت و برای اشخاص حقوقی 000/ 1/100 تومان+ حق الثبت می باشد.

همچنین یکی از مهم ترین وجه تمایز های ثبت آرون با سایر گروه ها و موسسات ثبتی

نحوه و شرایط پرداخت می باشد.

 

مدت زمان ثبت برند چند روز است؟

 

مدت زمان انجام کار حداکثر 3 ماه می باشد.

معمولا تا یک ماه اول تاییدیه یا رد اظهارنامه به دست کارشناسان.

از زمان تاییدیه تا 37 الی 43 روز چاپ روزنامه رسمی اول و پرداخت حق الثبت

از زمان پرداخت حق الثبت تا چاپ روزنامه رسمی دوم و دریافت سند برند 17 الی 24روز.

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت برند در تهران چگونه است؟ 

 

در ابتدا فقط هزینه اظهارنامه دریافت می شود.

این هزینه برای شخص حقیقی (300/000 تومان)

و برای شخص حقوقی(400/000 تومان) می باشد.

الباقی مبلغ پس از تایید شدن برند توسط کارشناسان دریافت می شود.

 

* این شرایط و نحوه پرداخت گام بسیار مهمی است تا اعتماد و شرایط دورکاری و به صورت سامانه ای انجام بگیرد.

 

اگر با مطالعه مطالب عنوان شده مایل به ثبت برند هستید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

28422723 – 021 📱

 

 

📝 ثبت آرون، بهترین و کم هزینه ترین گروه ثبتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت ها و برند ها در ثبت آرون

مفتخر هستیم که ما را برای همکاری انتخاب کرده اید.
>